Mój ulubiony zespół

nataliafalkowska003


Grudzień 13, 2021

Przedsięwzięcia zespołu

W 2015 roku BTS przekazali na cele charytatywne ponad siedem ton (7187 kg) ryżu podczas ceremonii otwarcia K-Star Road w Apgujeong-dong. W kolejnym roku uczestniczyli w akcji charytatywnej ALLETS „Let’s Share the Heart” zorganizowanej wspólnie z Naver, aby zebrać datki na LISA – koreańską organizację charytatywną, która promuje dawstwo narządów i krwi.

W styczniu 2017 roku BTS i Big Hit Entertainment przekazali 100 mln wonów (87 915 USD) na rzecz organizacji 4/16 Sewol Families for Truth and A Safer Society, organizacji pomagającej rodzinom ofiar katastrofy promu Sewol w 2014 roku. Każdy członek przekazał ₩10 mln, a Big Hit Entertainment przekazało dodatkowe 30 milionów. Darowizna miała być utrzymana w tajemnicy. Później tego samego roku BTS oficjalnie rozpoczęli kampanię Love Myself, inicjatywę poświęconą finansowaniu kilku programów społecznych mających na celu zapobieganie przemocy wobec dzieci i młodzieży oraz zapewnienie wsparcia ofiarom przemocy, we współpracy z Koreańskim Komitetem ds. UNICEF. BTS przekazali 500 milionów wonów (448 000 USD) od siebie i 100% zysków z całej sprzedaży oficjalnych towarów z kampanii Love Myself przez okres dwóch następnych lat, nie licząc darowizn zebranych z biur darowizn zainstalowanych przez UNICEF. Ponadto 3% dochodów ze sprzedaży z każdego albumów z serii Love Yourself (Love Yourself: HerLove Yourself: Tear i Love Yourself: Answer) zostało przekazane na rzecz kampanii. W ciągu dwóch miesięcy od startu kampania zebrała dodatkowe 106 milionów wonów, podnosząc ogólnoświatowe fundusze do kwoty 606 milionów. W listopadzie 2018 roku UNICEF Korea ogłosiło, że kampania Love Myself zebrała ponad 1,6 miliarda wonów (1,4 mln USD).

W kwietniu 2018 roku BTS wzięli udział w „Dream Still Lives” Steviego Wondera, hołdzie ku Martinowi Lutherowi Kingowi, u boku innych gwiazd. W czerwcu grupa przekazała darowiznę do funduszu na budowę szpitala ALS. We wrześniu BTS wzięli udział w 73. Zgromadzeniu Ogólnym Organizacji Narodów Zjednoczonych w celu uruchomienia inicjatywy młodzieżowej „Youth 2030: The UN Youth Strategy” i odpowiadającej jej kampanii UNICEFu „Generation Unlimited”. W imieniu grupy lider zespołu RM wygłosił sześciominutową przemowę w języku angielskim na temat samoakceptacji oraz kampanii Love Myself. Według UNICEFu celem inicjatywy jest „zapewnienie wysokiej jakości edukacji i szkoleń dla młodych ludzi”. BTS zostali wybrani do wzięcia udziału ze względu na ich wpływ na kulturę młodzieżową poprzez muzykę i przekazy w mediach społecznościowych, wcześniejsze przedsięwzięcia filantropijne oraz popularność wśród osób w wieku 15–25 lat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *